تبریز - خیابان ارتش جنوبی - خیابان پاستور 0276 076 0919
ورود / ثبت نام
×

برنامه مایکروسافت برای آزمایش قابلیت‌های جدید ویندوز 11 در 2022 اعلام شد

خانه » تکنولوژی » برنامه مایکروسافت برای آزمایش قابلیت‌های جدید ویندوز 11 در 2022 اعلام شد
تکنولوژی, نرم افزار و اپلیکیشن نرم افزاری آراد 15 بهمن 1400

هفته گذشته مشخص شد که ویندوز 11 در ماه فوریه به‌روزرسانی بزرگی دریافت خواهد کرد که شامل اجرای اپ‌های اندرویدی، تسکبار بهبودیافته، نوت‌پد و مدیا پلیر جدید می‌شود. اکنون مایکروسافت جزئیات بیشتری درباره برنامه‌های خود در طول سال 2022 برای این سیستم عامل جدید ارائه کرده که شامل آزمایش قابلیت‌های جدید بیشتری در کانال توسعه‌دهندگان می‌شود.

تغییر عملکرد کانال توسعه‌دهندگان و بتا ویندوز 11

«آماندا لانگوفسکی»، رئیس برنامه تست نرم‌افزار ویندوز اینسایدر توضیح می‌دهد:

«به عنوان بخشی از این تکامل مداوم، اعضای داخلی ما متوجه خواهند شد که بیشتر روی کانال توسعه‌دهنده به عنوان مکانی برای پرورش ایده‌های جدید، کار روی آیتم‌های زمانبر و کنترل وضعیت ویژگی‌های فردی تمرکز خواهیم داشت. در برخی موارد، این مفاهیم هرگز عرضه نمی‌شوند، اما با آزمایش‌های بیشتر می‌توانیم تجربیات را بهتر اصلاح کنیم و به ارائه راه‌حل‌هایی روی بیاوریم که باعث توانمندسازی مشتریان ما برای دستیابی به قابلیت‌های بیشتر می‌شود.»

با این وجود، مایکروسافت از امروز تاکید بیشتری روی کانال توسعه‌دهنده خواهد داشت و به مکانی تبدیل خواهد شد که قابلیت‌های آزمایشی در آن برای آزمایش‌کنندگان منتخب ظاهر می‌شود. از طرفی دیگر کانال بتا نیز شامل قابلیت‌های جدیدی می‌شود که احتمالا به زودی قرار است برای تمام کاربران منتشر شوند.

البته پیش از این نیز مایکروسافت در زیرمجموعه ویندوز اینسایدر خود آزمایش‌های مشابهی را برای برخی قابلیت‌ها انجام داده بود تا آزمایش‌کنندگان پیش از عرضه عمومی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. با این حال، در آینده احتمالا شاهد تغییراتی در ویندوز 11 خواهیم بود که مایکروسافت آن‌ها را ثبت نکرده و آزمایش‌کنندگان ویندوز اینسایدر در بیلدهای جدید به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت همچنین ظاهرا قصد دارد پنجره‌ای را در دسترس آزمایش‌کنندگان ویندوز 11 قرار دهد تا بتوانند از کانال توسعه‌دهنده به کانال بتا منتقل شوند. احتمالا این قابلیت به همراه به‌روزرسانی ماه فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

نرم افزاری آراد

دیدگاهتان را بنویسید


تمامی حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت برای شرکت پیشگام نرم افزار آراد محفوظ است.